
.
Στην Ξάνθη βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, συμμετέχοντας στην εκδήλωση «Συζητάμε, Αποφασίζουμε, Προχωράμε, ΜΑΖΙ για την Ξάνθη», στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη.
.

.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο Τέχνης και Σκέψης «Οικία Μάνου Χατζιδάκι», με τη συμμετοχή του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, κ. Θανάση Κοντογεώργη, της Υπουργού Πολιτισμού, κας Λίνας Μενδώνη, του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκου Παπαθανάση, του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Διονύση Σταμενίτη, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, καθώς και βουλευτών, δημάρχων και εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών και κοινωνικών φορέων της περιοχής
Ο Περιφερειάρχης παρουσίασε το αναπτυξιακό αποτύπωμα της διοίκησης στην Π.Ε. Ξάνθης, με έργα άνω των 41 εκατ. ευρώ, που αγγίζουν κρίσιμους τομείς:
Νέες θέσεις εργασίας για ανέργους υψηλών προσόντων
Ενίσχυση νεανικής και γυναικείας επιχειρηματικότητας
Ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων και δημόσιων κτιρίων
Επέκταση κοινωνικών δομών και υπηρεσιών
Αντιπλημμυρικά έργα και βελτίωση υποδομών ύδρευσης
Αναδείξεις πολιτιστικής κληρονομιάς και αρχαιολογικών χώρων
Στήριξη του πρωτογενούς τομέα και της μεταποίησης
Επιπλέον
Υλοποίηση της ΟΧΕ «Οροσειρά Ροδόπης – Ποταμός Νέστος»
Καθοριστική πρόοδος στον οδικό άξονα Δημάριο – Ρουντόζεμ, για τον οποίο έχουν προϋπολογιστεί 6 εκατ. ευρώ για έργα συντήρησης, σήμανσης, οδοστρώματος και ασφαλούς σύνδεσης με την Ξάνθη.
.

.
Ο κ. Τοψίδης τόνισε πως προτεραιότητα της διοίκησης είναι η μετατροπή των διαθέσιμων πόρων σε πραγματικά οφέλη για τους πολίτες, με σχεδιασμό που απαντά στις ανάγκες κάθε περιοχής.
.

.
Το παρόν στην εκδήλωση έδωσε και ο Βουλευτής Ξάνθης Σπύρος Τσιλιγγίρης ο οποίος σε δημόσια ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε:
“Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη σε όλους όσους παρευρέθηκαν και στήριξαν με την παρουσία και τον λόγο τους την εκδήλωση «Συζητάμε, Αποφασίζουμε, Προχωράμε – ΜΑΖΙ για την Ξάνθη», στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους:
• Λίνα Μενδώνη, Υπουργό Πολιτισμού
• Νίκο Παπαθανάση, Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
• Διονύσιο Σταμενίτη, Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
• Θανάση Κοντογεώργη, Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό
• Κατερίνα Οικονόμου, Γεν. Γραμματέα ΠΔΕ και Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης
• Λίλιαν Βιλδιρίδη, Γεν. Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας
• Δημήτριο Αναγνώπουλο, Γεν. Γραμματέα Υποδομών
• Πέτρο Βαρελίδη, Γεν. Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων
• Ευθύμιο Μπακογιάννη, Γεν. Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος
• Αναστάσιο Γαϊτάνη, Γεν. Γραμματέα Έρευνας και Καινοτομίας
• Γεώργιο Στρατάκο, Γεν. Γραμματέα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
• Φώτιο Μάρη, Πρύτανη του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
Η ανταπόκρισή σας, η διάθεσή σας για ουσιαστικό διάλογο και οι στοχευμένες προτάσεις σας έδωσαν πραγματικό νόημα στο «ΜΑΖΙ». Είναι βαθιά συγκινητικό να βλέπουμε την Ξάνθη να γίνεται σημείο συνάντησης ανθρώπων που οραματίζονται και εργάζονται για ένα καλύτερο αύριο – με γνώση, ευθύνη και αγάπη για τον τόπο. Στο περιθώριο της εκδήλωσης με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Θανάση Κοντογεώργη επισκευθήκαμε το Παράρτημα ΑμεΑ Ξάνθης του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας, καθώς επίσης το απόγευμα πραγματοποιήθηκε ΔΕΕΠ με την παρουσία κυβερνητικών στελεχών, τοπικών παραγόντων και πλήθος κόσμου. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς. Σήμερα, η επόμενη μέρα για την Ξάνθη ξεκινά με ελπίδα και προοπτική, χάρη στη δική σας συμβολή“.
.


