
Συναγερμός σήμανε στις αρχές της Ξάνθης μετά από σφοδρό τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στην Επαρχιακό Οδό Ξάνθης-Πετροχωρίου, κοντά στον κόμβο της ΣΕΚΑΠ.
Επιβατικό ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με νταλίκα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, εξετράπη της πορείας του και κατέληξε μέσα σε ρέμα.

Το σοβαρό περιστατικό κινητοποίησε άμεσα ισχυρές δυνάμεις των αρχών, οι οποίες έσπευσαν στο σημείο της σύγκρουσης ενώ διασώστες του ΕΚΑΒ παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στον οδηγό του αυτοκινήτου μεταφέρνοντάς τον στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης. Την προανάκριση ενεργεί το τμήμα τροχαίας Ξάνθης.


