
Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025, Ψυχολόγος του Οργανισμού Χαμόγελο του Παιδιού επισκέφθηκε το Γυμνάσιο Τοξοτών στα πλαίσια υλοποίησης παρέμβασης σε μαθητές και μαθήτριες του σχολείου με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και την ενδοσχολική βία.
Η δράση ήταν τμήμα των παρεμβάσεων του Οδοιπορικού του Οργανισμού ” Το Χαμόγελο του Παιδιού” στην Ξάνθη.



