Με κάθε επισημότητα γιορτάστηκε η Εθνική Επέτειος της 25ης Μαρτίου, στο Εράσμιο Δήμου Τοπείρου Ξάνθης.

.

.

.
Το κέντρο του χωριού γέμισε από νωρίς με κόσμου, που καμάρωσε και καταχειροκρότησε τους μαθητές και τις μαθήτριες, σε μια παρέλαση γεμάτη περηφάνια και συγκίνηση.
.


