Σε κλίμα συγκίνησης, ο νεοσύστατος Πολιτιστικός Σύλλογος Νέας Αμισσού «Ο Προφήτης Ηλίας» πραγματοποίησε την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024 , την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του.

.

.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού Ναού Προφήτη Ηλία, παρουσία εκπροσώπου του Μητροπολίτη Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμον, πατέρα Σωφρόνιο ο οποίος ευλόγησε και την πίτα, της Αντιδημάρχου κ. Βαχαρέλη Σμαράγδα, του Δημοτικού Συμβούλου κ. Παπαδόπουλο Δημήτριο, του Προέδρου Κοινότητας Εξοχής κ. Κουστουλίδη Σάββα, μελών και φίλων του Πολιτιστικού Συλλόγου.

.

.

.
Την όμορφη εκδήλωση άνοιξε η πρόεδρος του Συλλόγου κ. Αμβροσιάδου Φωτεινή η οποία αφού ευχαρίστησε τους παραβρισκόμενους για την παρουσία τους, ζήτησε την στήριξη όλων των κατοίκων, αλλά και του δήμου στις όποιες ενέργειες γίνουν για το καλό του χωριού.
«Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους παραβρέθηκαν σήμερα στην κοπή πίτας του Συλλόγου μας. Ο Σύλλογός μας, με οργάνωση, σκληρή δουλειά, μεθοδικότητα, συντονισμό και συνεργασία θα λειτουργεί πάντα με γνώμονα το καλύτερο για την Νέα Αμισσό».

.

.

.

.


