24.7 C
Xánthi
Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
spot_img

Η Καντίνα ρόκαρε με καντινιέρικο BuRGER και “βρώμικο” λουκάνικο

Πρώτη Κυριακή του Φλεβάρη και στην γνωστή ΚΑΝΤΙΝΑ, δίπλα στον ποταμό Νέστο στη Γαλάνη, οι καλοφαγάδες απόλαυσαν το «Καντινιέρικο» μενού της, υπό τους ήχους rock μουσικής. Κάτι που το συνηθίζει ο Γιώργος Μακρίδης , ιδιοκτήτης της ΚΑΝΤΙΝΑΣ.

.

.

.

Από νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής δεκάδες κόσμου, εκμεταλλεύτηκαν τον καλό καιρό, διασκεδάζοντας και απολαμβάνοντας καντινιέρικο Burger και μερακλίδικο σουβλάκι, με θέα τον μαγευτικό Νέστο.   

.

.

.

«Σήμερα έχουμε ένα event με ροκ μουσική και Burger. Η Καντίνα μας, κάθε δυο μήνες διοργανώνει και ένα διαφορετικό event. Όπως για παράδειγμα αυτό της τσικνοπέμπτης με ρεμπέτικη μουσική»

Η Καντίνα στο Νέστο είναι εδώ και 10 χρόνια σημείο συνάντησης, ξεκούρασης και αναψυχής, για όσους θέλουν να απολαύσουν φαγητό, ποτό, καφέ, σε ένα περιβάλλον απόλυτα εναρμονισμένο με τη φύση.

.

.

…..

.

Related Articles

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ