Πρώτη Κυριακή του Φλεβάρη και στην γνωστή ΚΑΝΤΙΝΑ, δίπλα στον ποταμό Νέστο στη Γαλάνη, οι καλοφαγάδες απόλαυσαν το «Καντινιέρικο» μενού της, υπό τους ήχους rock μουσικής. Κάτι που το συνηθίζει ο Γιώργος Μακρίδης , ιδιοκτήτης της ΚΑΝΤΙΝΑΣ.
.

.

.
Από νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής δεκάδες κόσμου, εκμεταλλεύτηκαν τον καλό καιρό, διασκεδάζοντας και απολαμβάνοντας καντινιέρικο Burger και μερακλίδικο σουβλάκι, με θέα τον μαγευτικό Νέστο.
.

.

.
«Σήμερα έχουμε ένα event με ροκ μουσική και Burger. Η Καντίνα μας, κάθε δυο μήνες διοργανώνει και ένα διαφορετικό event. Όπως για παράδειγμα αυτό της τσικνοπέμπτης με ρεμπέτικη μουσική»
Η Καντίνα στο Νέστο είναι εδώ και 10 χρόνια σημείο συνάντησης, ξεκούρασης και αναψυχής, για όσους θέλουν να απολαύσουν φαγητό, ποτό, καφέ, σε ένα περιβάλλον απόλυτα εναρμονισμένο με τη φύση.
.

.

…..

…

.


