Σχετικά με την επίσκεψη του σε Κεντητή και Δασοχώρι, ο υποψήφιος βουλευτής Ξάνθης Στάθης Γιαννακίδης ανέφερε…..
Σε Κεντητή και Δασοχώρι την Πέμπτη το κλίμα ήταν εξαιρετικό και οι φίλοι μας στους οικισμούς, μας υποδέχτηκαν με αρκετά καλή διάθεση, με αποτέλεσμα να νιώσουμε μέρος της παρέας τους.
Όταν βέβαια, η συζήτηση φτάνει στην καθημερινότητα, τα πράγματα δεν είναι τόσο ευχάριστα. Τόσο γιατί η ακρίβεια γονατίζει νοικοκυριά και αγροτικό κόστος όσο και γιατί αναζητούν μια προοπτική για τον τόπο τους και την Ξάνθη, ώστε να επιστρέψει ο κόσμος στους οικισμούς και να ανθίσει και πάλι η οικονομία.
Δεν έχουμε μαγικές λύσεις να προτείνουμε ούτε παλαιοκομματικές κορώνες και πομπώδεις υποσχέσεις από άλλες δεκαετίες. Έχουμε όμως ένα πολύ συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα για την περιοχή μας, το οποίο δεν αναλώνεται σε θεωρητικά σχήματα αλλά βασίζεται σε μετρήσιμα αποτελέσματα και προήλθε μέσα από την εμπειρία μας στις πραγματικές ανάγκες και συνθήκες της τοπικής οικονομίας.


